Email marketing má v online svete stále veľký význam

O email marketingu sa v online svete hovorí už roky. Niektorí si myslia, že už sa neteší takej popularite ako kedysi, no mnohí naň doteraz nedajú dopustiť. Ešte stále totiž patrí medzi najúčinnejšie komunikačné nástroje v online marketingu. Aké sú výhody email marketingu? Nielen to sa dozviete v nasledujúcom článku. Výhody email marketingu Takmer polovica populácie využíva emailovú komunikáciu, pričom si dennodenne prehliadajú prichádzajúce emaily. Štatistiky jasne dokazujú, že email marketing je príležitosť, ktorú si netreba nechať ujsť. Účinný komunikačný nástroj v digitálnom marketingu Bez ohľadu na to, či ste malý alebo stredný podnikateľ či firma, vaši zákazníci isto používajú...

4 tipy, ako si vybrať agentúru pre správu sociálnych sietí

Za posledné roky si reklama na sociálnych sieťach prešla masívnym nárastom. Sociálne médiá sa tešia obrovskej popularite a pre množstvo firiem a podnikateľov je čoraz ťažšie zostať konkurencieschopnými. Nielen malí podnikatelia to môžu mať ťažké. Aj úspešné spoločnosti sa často pasujú s tým, ako zapôsobiť na ľudí cez sociálne siete. V tomto prípade väčšinou prichádza na rad profesionálna marketingová agentúra. Odpovedzte si na otázky Ako si však vybrať tú správnu? Pripravili sme pre vás pár tipov, na čo by ste sa pri výbere marketingovej agentúry mali zamerať. 1. Stotožňujú sa ciele agentúry s víziou vašej firmy? Tak ako pri každom...

Online marketingová agentúra pre podnikateľov

Každý podnikateľ chce byť úspešný. Na to, aby dosiahol úspech, potrebuje okrem iného aj správne nastavený marketing. Na Slovensku máme niekoľko agentúr, ktoré sa online marketingu venujú. V tomto článku si predstavíme online marketingovú agentúru Digital Partner. Predstavenie agentúry Digital Partner je online marketingová agentúra, ktorej cieľom je pomôcť malým aj veľkým podnikom efektívne komunikovať s verejnosťou. Vďaka neustálemu vzdelávaniu a novým skúsenostiam ponúkajú komplexné služby v online marketingu s garanciou kvality. Spolupráca založená na OUKEJ princípe Pri svojej práci sa riadia takzvaným OUKEJ princípom. Základom tohto princípu sú piliere ako odbornosť, úspech, kvalita, efektívnosť a jedinečnosť. Čo značia? Neustále...

Ukážte svojim zákazníkom správnu cestu k vašej spoločnosti

Váš najlepší zákazník bude ten, ktorý sa k vám stále vracia. Aj keď to zrejme nie je žiadna prevratná a nová myšlienka, len veľmi malé percento úspešných podnikateľov si dôležitosť a význam tejto myšlienky uvedomuje. Je dôležité rozvíjať a udržiavať ich lojálnosť a neustále sa im venovať. V dnešnom preplnenom trhu obrovskej konkurencie si musíme uvedomiť, že vernosť stáleho zákazníka je niekedy na udržanie náročnejšia, ako získanie a priazeň toho nového. Nižšie vám preto uvedieme niekoľko tipov, ako sa vám môže podariť spojiť so zákazníkom, ktorý je pre vaše podnikanie viac než dôležitý. 1. Zlepšujte svoju reputáciu Podľa prieskumov je...

Reklama na Facebooku je riešenie nie len pre vašu spoločnosť ale aj jej peňaženku

Moderné technológie internetovej reklamy sú dnes schopné jednoducho a rýchlo prilákať cieľové publikum, čím poskytujú podnikateľom príležitosť na zvýšenie predaja. Inak na tom nemusíte byť ani vy, stačí si vybrať to najlepšie riešenie, ktoré vám pomôže s vašim odbytom. Internet ako reklamný nástroj je každým jedným rokom stále viac populárny. Dôvodov, prečo je tomu tak existuje viac. V prvom rade nám poskytuje táto celosvetová sieť niekoľko možností, ako sa spojiť s väčším počtom užívateľov na jednom mieste. Môže za to obrovské pokrytie, čo využijete aj pri získavaní publika. Ďalej sú to relatívne nízke náklady a schopnosť propagovať a zobrazovať reklamné...

Čo je to content marketing

Obsahový marketing nie je len o písaní – v náplni copywritera musí byť pochopenie pre marketing a SEO optimalizáciu zároveň. Content marketing čerpá vedomosti z rôznych marketingových disciplín. Vyžaduje si tiež skúsenosti, všeobecný rozhľad a tvorivosť. Poďme sa na to bližšie pozrieť. Content marketing je plánovanie, vytváranie a zdieľanie hodnotného obsahu s cieľom prilákať čo najviac zákazníkov, získať konverzný úspech u zákazníkov a získať zákazníkov na opakované nákupy. Typ obsahu záleží od toho, čo daný obchodník predáva. Tento druh marketingu tiež musí vychovávať k dôvere zákazníka. Náplňou práce obsahového marketéra je vhodne vybrať produkty, správne nastaviť cenu, vybrať vhodné distribučné kanály  tak, aby sa dostali k zákazníkovi a treba tiež správne...

Katalógy Stránok – Zoznam Slovenských Katalógov

Katalógy web stránok sú predchodcami dnešných vyhľadávačov, ako sú napríklad Google.com, Yahoo.com, Bing.com a iné. Kedysi boli katalógy webstránok dôležitým zdrojom návštevnosti. Dnes už katalógy nemajú taký vplyv ako niekedy, ale registrácia webstránky do katalógov je stále  vhodný spôsob ako získať  návštevnosť a spätné odkazy. Registrácia do katalógov stránok, ktoré sú kvalitné je jedným zo spôsobov, ako môžete získať pre vašu web stránku spätné odkazy a relevantnú návštevnosť. Nižšie je zoznam slovenských katalógov aj s uvedenou hodnotou PageRank, do ktorých môžete umiestniť vašu web stránku, alebo firmu. Ak prevádzkujete katalóg stránok, alebo viete o nejakom dobrom a nenájdete ho v...

Kde vkladať PR články – Zoznam PR webov

Vkladanie článkov do katalógov článkov, alebo PR webov je jedným z účinných spôsobov, ako budovať povedomie o vašom biznise a dobrá podpora pre vašu stránku tým, že pre ňu vytvárate relevantné spätné odkazy a čo pomáha aj zvyšovať návštevnosť. Na internete môžete nájsť desiatky aj stovky rôznych PR webov a katalógov, kde môžete publikovať PR články, prípadne vkladať odkazy na Váš web. Nie všetky sú však kvalitné, takže vkladať články a URL odkazy sa oplatí iba na weby, ktoré sú “živé” a pravidelne udržiavané. Väčšina katalógov vyžaduje vkladanie iba originálnych článkov, ale niektoré umožňujú vkladať aj duplicitné články, čo ale...

Katalógy Článkov Pre Budovanie Odkazov a Návštevnosti

Článkový marketing je metóda pre propagáciu vášho online podnikania pomocou pr článkov. Vďaka katalógom článkov môžete zadarmo propagovať nielen vašu web stránku, alebo biznis, získať spätné odkazy a návštevnosť, ale môžete propagovať aj seba ako autora kvalitných článkov. Aj keď vkladanie článkov do pr katalógov môže vyzerať ako jednoduchý spôsob budovania spätných odkazov a návštevnosti, na dosiahnutie najlepších výsledkov by ste mali vedieť ako na to a akým chybám sa vyhnúť.   Čo to sú katalógy článkov? Katalógy článkov, alebo PR weby sú portály, ktoré umožňujú autorom väčšinou bezplatné publikovanie ich článkov. PR je skratka pre Public Relations, čiže vzťah...

Linkbuilding – Spôsoby Pre Budovanie Spätných Odkazov

Spätné odkazy sú zdrojom priamej aj nepriamej návštevnosti a bez návštevnosti je aj tá najlepšia webstránka zbytočná. Takže budovanie spätných odkazov je základom úspešného webu. V predošlom článku ste sa dozvedeli o základoch budovania spätných odkazov. V tomto, článku si povieme o spôsoboch ako ich budovať. Existuje veľa spôsobov pre budovanie spätných odkazov, ale v podstate by sa dali rozdeliť do dvoch kategórií: 1. Odkazy zadarmo 2. Platené odkazy.   Odkazy zadarmo Spätné odkazy zadarmo bývajú paradoxne často kvalitnejšie ako platené odkazy. Problém je v tom, že do toho musíte investovať váš čas, takže to nie je celkom zadarmo a...