Stránky, ktoré sú známe ako cenové porovnávače jednotlivých produktov, sa v poslednej dobe stali mimoriadne efektívnym nástrojom reklamy na internete. Viete, ako z nich vyťažiť maximum?
Už to nie je len Google reklama, cez ktorú môžete efektívne smerovať vašu marketingovú komunikáciu na internete. Do kurzu sa dostali aj známe cenové porovnávače, ktoré si v posledných rokoch získali pomerne silné postavenie.
Na toto dbajte pri reklame na cenových porovnávačoch
Podobné pravidlá, ako pri Google reklame platia aj v tomto prípade. Pokiaľ dokážete vašu reklamu na cenových porovnávačoch ideálne nastaviť, so správnym nastavením môžete dosiahnuť úspech v podobe vysokých konverzií.
Vytvorenie dokonalého feedu
Pravdepodobne najzákladnejším prvkom pri vytvorení reklamy na cenových porovnávačoch je feed, ktorý by mal spĺňať všetky požiadavky danej stránky. To znamená, že váš feed by mal mať správne uvedený strom produktových kategórií, ale aj správne názvy produktov a najmä všetky produkty by mali obsahovať dodatočné atribúty. Práve tie vám totiž dávajú výhodu pred vašou konkurenciou.
Cenová politika
Na cenové porovnávače chodia ľudia najmä kvôli tomu, že hľadajú obchod, kde si môžu daný produkt kúpiť za najnižšiu cenu. Ak by ste teda vy nastavili svoju cenovú ponuku výrazne vyššie od konkurencie, vaša reklama na cenových porovnávačoch by pravdepodobne stratila zmysel a účinok. Platí to však aj v prípade Google reklamy.
Správne nastavenie cenovej politiky vášho produktu či produktov je tak veľmi kľúčové.
Úprava ceny za reklamu
K úspešnej reklame na cenových porovnávačoch vám môže pomôcť aj individuálne nastavenie ceny za kliknutie pre jednotlivé produkty.
Väčšina obchodov si túto cenu nastavuje celoplošne, čo môže byť chybou. Niektoré produkty vám totiž budú tvoriť väčšinu vášho zisku a niektoré budú zase stratové, no vy budete platiť reklamu za oba.
V tomto prípade je optimálne upravovať cenu za reklamu na základe toho, ktoré produkty sa ako predávajú.
Záver
Začnete aj vy používať reklamu na cenových porovnávačoch? Tá sa totiž môže stať skvelým doplnkom k stále populárnej a najvýkonnejšej Google reklame.
Zdroj obrázka: PopTika / Shutterstock.com
|